
Σε μια βραδιά γεμάτη ποντιακή μουσική, χορό και παράδοση εξελίχθηκε το Ποντιακό Πανηγύρι 2026 που διοργάνωσε η Ένωση Ποντίων Δροσιάς το βράδυ του Σαββάτου στην Πλατεία Ποντιακού Ελληνισμού στη Δροσιά.
Από νωρίς, πλήθος κόσμου κατέκλυσε τον χώρο της εκδήλωσης, με την ατμόσφαιρα να θυμίζει ένα αυθεντικό ποντιακό γλέντι. Η πίστα γέμισε από μικρούς και μεγάλους, οι οποίοι χόρεψαν ασταμάτητα μέχρι αργά το βράδυ, αποδεικνύοντας πως η ποντιακή παράδοση παραμένει ζωντανή και συνεχίζει να ενώνει τις νεότερες και τις παλαιότερες γενιές.
Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους ήταν και η δήμαρχος Διονύσου, Κατερίνα Μαϊχόσογλου, η οποία τίμησε με την παρουσία της την εκδήλωση, εκφράζοντας έμπρακτα τη στήριξή της στις δράσεις που προάγουν την ποντιακή παράδοση και διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική κληρονομιά του Ποντιακού Ελληνισμού.
Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η εμφάνιση του χορευτικού τμήματος της Ένωσης Ποντίων Δροσιάς, το οποίο παρουσίασε με άρτιο τρόπο χαρακτηριστικούς χορούς του Πόντου. Με τις παραδοσιακές φορεσιές, την πειθαρχία και τη ζωντάνια των χορευτών, το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα πρόγραμμα που ανέδειξε τον πλούτο και τη διαχρονική αξία της ποντιακής πολιτιστικής κληρονομιάς, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.

Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, με τους Ηλία Υφαντίδη, Γιάννη Τάϊλαχίδη, Παναγιώτη Κοπαλίδη και Νίκο Κουλαξουζίδη να ξεσηκώνουν τους παρευρισκόμενους. Οι αγαπημένες ποντιακές μελωδίες, οι δυνατές ερμηνείες και οι παραδοσιακοί ήχοι της λύρας και του νταουλιού δημιούργησαν το ιδανικό σκηνικό για μια αξέχαστη βραδιά.


