Στο νοσοκομείο κατέληξε ένας μοτοσικλετιστής, ο οποίος τραυματίστηκε στην Ιερά Οδό έπειτα από επεισόδιο που σημειώθηκε με οδηγό Ι.Χ.
Λίγο πριν από τις δύο το μεσημέρι, στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τη λεωφόρο Κηφισού, ένας οδηγός αυτοκινήτου παραβίασε ερυθρό σηματοδότη, με αποτέλεσμα ο οδηγός της μοτοσικλέτας να του επιτεθεί φραστικά.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο οδηγός του Ι.Χ. κατέβηκε από το όχημά του και τραυμάτισε τον μοτοσικλετιστή στο αριστερό μάτι με ένα κατσαβίδι. Αμέσως μετά, μπήκε στο αυτοκίνητό του και τράπηκε σε φυγή.
Ο μοτοσικλετιστής μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας όπου νοσηλεύεται.
Η Αστυνομία διεξάγει έρευνα για την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό του δράστη.
Το Pontosvoice.com (…τ’εμέτερον η λαλία) είναι μια ενημερωτική ιστοσελίδα που σκοπό έχει να ενημερώνει τον Ποντιακό κόσμο για όλα τα νέα που αφορούν τον Ποντιακό Ελληνισμό , δράσεις, εκδηλώσεις, ιστορικά ευρήματα, απόψεις. Είμαστε μια ανοιχτή ομάδα και είμαστε η φωνή όλων , μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για ότι σας απασχολεί στο info@pontosvoice.com

Σχόλια